POSTCODE   1441

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend (Centrum)

POSTCODE   1442

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend (Wheermolen)

POSTCODE   1444

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend (Overwhere)

POSTCODE   1446

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend (Purmer-Noord)

POSTCODE   1447

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend (Purmer-Zuid)

POSTCODE   1443

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend ( Wheermolen )

POSTCODE   1445

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend ( Purmer-Noord )

POSTCODE   1448

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Purmerend (Weidevenne)

POSTCODE   1461

Minimumbedrag €10.00

Bezorgkosten €2.00

Zuidoostbeemster

BEZORGTIJDEN  
Maandag gesloten
Dinsdag 16:00 - 20:00
Woensdag 16:00 - 20:00
Donderdag 16:00 - 20:00
Vrijdag 16:00 - 20:00
Zaterdag 16:00 - 20:00
Zondag 16:00 - 20:00
OPENINGSTIJDEN  
Maandag gesloten
Dinsdag 12:00 - 20:00
Woensdag 12:00 - 20:00
Donderdag 12:00 - 20:00
Vrijdag 12:00 - 20:00
Zaterdag 12:00 - 20:00
Zondag 12:00 - 20:00

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Je vult de postcode in van het adres waar je de bestelling bezorgd wilt hebbenStap 2: Je stopt de gerechten die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op het 'toevoegen' knop of 'plusje' achter het gerecht te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten klik je op de knop 'bestellen' onder het winkelmandje.Stap 3: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je je bestelling definitief maken door op 'bevestig bestelling' te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent, in het geval wij vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden door ons.Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Hoe wijzig ik een bestelling?

In dit geval neem je contact op met het ons, via het telefoonnummer dat je kunt vinden in de bevestigingsmail.Mocht je de bestelling al online hebben betaald, dan wordt je aangeraden de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet in dat geval niet contact op te nemen met ons, zodat wij het betaalde bedrag na verificatie weer naar je rekening kunnen terugboeken.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Om de bestelling te annuleren neem je zo snel mogelijk contact op met het ons. Indien je online hebt betaald, kan je ons op de hoogte stellen van de annulering door contact op te nemen. Wij zullen de annulering verifiëren vervolgens het online betaalde bedrag naar je rekening terug te boeken. Dit proces kan, afhankelijk van je betaalmethode, maximaal 10 dagen in beslag nemen.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer dat je hebt gekregen goed, mocht je vragen of opmerkingen hebben over de bestelling. Wanneer je de bevestigingsmail hebt ontvangen, hebben wij je bestelling ook ontvangen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen is je bestelling gewoon doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in je inbox binnengekomen.Indien je ook geen ordernummer hebt ontvangen, neem dan contact op met ons om na te gaan wat de status is van je bestelling. Geef hierbij aan welke naam en e-mailadres bij de bestelling is ingevoerd.

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?

De bestelling komt binnen in ons managementsysteem en wordt direct doorgestuurd naar ons. Binnen enkele seconden ontvangen de bestelling per fax, e-mail of op onze tablet. Op deze manier heb je altijd zekerheid dat je bestelling altijd aankomt.Nadat de bestelling bij het ons is aangekomen, zullen wij zorg dragen voor het voorbereiden en bezorgen van jouw bestelling.Blijkt onverhoopt dat wij gesloten zijn? Wij zullen je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de annulering van je bestelling. Wij zullen altijd eerst proberen om je telefonisch te bereiken, maar mochten we je niet kunnen bereiken dan ontvang je een bericht via e-mail.

Wat is de bezorgduur van mijn bestelling?

Gemiddeld duurt het 30-45 minuten voordat de bestelling bij je bezorgd wordt. De bezorgtijd kan verschillen afhankelijk van de drukte. Zo kan de bezorgtijd op zondagen uitlopen, gezien dit voor ons de meest drukke dag is. Het is ook mogelijk om van tevoren aan te geven hoe laat jij je bestelling wilt ontvangen. Dit kan bij het afronden van je bestelling en is altijd terug te zien in je bevestigingsmail. Indien de levertijd van je bestelling ernstig vertraagd is, zullen wij hierover contact met je opnemen. Indien je bestelling te laat of niet bezorgd is, raden wij je aan hierover contact op te nemen via het telefoonnummer in je bevestigingsmail.

Er zijn verkeerde gerechten geleverd.

Wij adviseren altijd eerst contact op te nemen met ons om de missende of verkeerde producten alsnog te leveren of de bestelling te corrigeren. Bewaar daarom de bevestigingsmail goed. Dit is het bewijs van wat je besteld hebt. Indien een product niet meer leverbaar is en je hebt wel online betaald, neem dan contact op om het bedrag van dit product terug te laten storten op je rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Contant aan de deur (gepast of niet gepast)Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'contant' en betaalt de bezorger aan de deur. iDEALJe kiest bij het afrondscherm voor de optie 'iDEAL' en selecteert je bank. Vervolgens klik op je op 'Plaats je bestelling'. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling doen. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant.

Hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?

Voor het gebruikmaken van online betaalmethoden vragen wij de volgende transactiekosten:iDEAL: € 0.25

Waarom moet ik transactiekosten betalen bij online betalen?

Wij zijn slechts intermediair. Gezien onze geringe omzet per bestelling zijn wij genoodzaakt de kosten die wij maken voor het aanbieden van online betaling door te berekenen aan de consument. De kosten die je betaalt voor je transactie bestaan uit het technische onderhoud van het online betaalsysteem, de transactiekosten die banken/betaalproviders rekenen en onze administratieve kosten voor de verwerking van de betalingen.Ook andere internetbedrijven berekenen de kosten voor online betalingsverkeer door, maar verrekenen deze veelal in productprijzen of verzend-/administratiekosten van je bestelling. Wij kiezen er niet voor dit in ondoorzichtig te verwerken en berekenen deze kosten alleen door aan consumenten die ook daadwerkelijk gebruik wensen te maken van onze online betaalmethoden. Daarom is contant betalen ook gratis. Wij hopen op je begrip hiervoor.

Mijn online betaling is mislukt.

Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan dus zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank. Dit kan tot 15 minuten duren. Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact op met ons. Wij zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

Hoe veilig is online betalen?

Bij het verwerken van online betalingen op onze website maken wij gebruik van beveiligde SSL-pagina’s. Dit betekent dat deze pagina’s zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons, en alleen ter verwerking van je betaling en bestelling.